Dyktig og engasjert daglig leder og deleier søkes

Ønsker du å ta den spennende og utfordrende rollen som daglig leder og deleier i et gründerselskap innen mental helse? Vi søker en person som brenner for entreprenørskap, forretningsutvikling og strategi og som motiveres av å være med å bygge opp et selskap og skape vekst. 

Terapivakten tilbyr terapi via digitale videosamtaler eller hjemmebesøk, til tidspunkter som passer klientene våre. Hos oss får du arbeide for et bedre og mer fleksibelt helsetilbud i Norge, noe som vi håper kan øke befolkningens mentale helse. 

Hvilke består Terapivakten av?

Terapivakten består i dag av styreleder og faglig leder Ove André Remme, markedssjef Josefin Sandberg, tekstforfatter Nora Fosvold og et utstrakt nettverk av terapeuter og behandlere i flere byer og distrikter i Norge.

Vår målsetning er å bli landsdekkende. Det vi mangler i dag er en dyktig og engasjert daglig leder som kan lede utviklingen i selskapet og sørge for en sunn drift.

Arbeidsoppgaver

Dette vil være dine fremste oppgaver, men som deleier vil du kunne delta på flere områder hvis du ønsker:

  • Forretningsutvikling og strategi
  • Økonomistyring og budsjettansvar – bevisste tiltak for å forvalte de begrensede ressursene vi har, slik at vi når våre mål
  • Daglig drift av selskapet sammen med styreleder og faglig leder
  • Å sørge for at selskapet driver innenfor rammen av lover, forskrifter og konsesjoner, samt sikre internkontroll og HMS-arbeid
  • Lage tilbud og søknader til det offentlige
  • Rapportering til styret
  • Å være en tydelig og profesjonell leder og motivere medarbeidere
  • Kontakt med aktuelle samarbeidspartnere og utvikle avtaler som er lønnsomme.

Hva ønsker vi av deg?

Dette er kunnskap, egenskaper og/eller erfaringer som vi tror er nyttige å ha i denne rollen. Du trenger ikke å oppfylle alle ønskene våre for å søke på stillingen. 

 

Utdannelse og kompetanse:
  • Utdanning innen økonomi, administrasjon og ledelse, eller lignende
  • Kunnskap og gjerne erfaring innen forretningsutvikling og strategi
  • Interesse i entreprenørskap og innovasjon, og et ønske om å drive et eget selskap
  • Erfaring fra eller kunnskap om offentlige anskaffelser
  • Kunnskap om HMS
  • Gjerne relevant arbeidserfaring
  • Du er flytende i norsk og skriver godt og feilfritt

Dette er pluss:

  • Erfaring eller utdanning innen psykisk helse
  • Kompetanse innen digital forretningsutvikling

Personlige egenskaper:

  • Du liker å stadig utvikles og holde deg oppdatert
  • Lett for å lære deg nye ting og er ikke redd for utfordringer
  • Evnen til å motivere medarbeidere og ansatte
  • Driftig, strukturert og utholdende
  • Ærlig, lojal og pålitelig
  • Evne til å jobbe selvstendig
  • Gode samarbeidsevner
  • Høyt egendriv
  • Løsningsorientert

Hva kan vi tilby deg?

  • Muligheten til å drive, utvikle og være deleier i et selskap
  • En spennende, lærerik og utfordrende stilling der du blir en nøkkelperson i Terapivakten, med store muligheter til å påvirke selskapets suksess og veivalg
  • Fleksible arbeidstider og hjemmekontor
  • Engasjerte, dyktige og hyggelige medeiere 😉
  • Aksjer i selskapet. Dette forutsetter at du, akkurat som vi andre deleiere, arbeider ulønnet frem til selskapets økonomi tillater at vi tar ut lønn. Før du kan ta ut lønn tilpasser du arbeidsmengden din etter kapasitet. Vi forventer å kunne begynne å ta ut noe lønn i slutten av 2020.
  • En plass i styret, hvis du ønsker

Mer om Terapivakten

Terapivakten ble til i 2017 ved at vi så et behov som det manglet en løsning på. Behovet for terapi i eget hjem. Med hjemmeterapi kan man få behandling på en tidssparende og mer bekvem måte.

Terapi hos Terapivakten er fleksibelt, og man kan velge mellom personlig hjemmeterapi eller digital terapi. Med denne fleksibiliteten håper vi å kunne senke terskelen for å be om hjelp.

Hos Terapivakten har vi meget erfarne behandlere som er jordnære og omsorgsfulle, samtidig som de har lang erfaring i å behandle mentale og emosjonelle utfordringer.

Vi tilbyr familieterapi der vi har hele familien i fokus, med tjenester som terapi for ungdom, foreldreveiledning, parterapi og eldreterapi. I tillegg tilbyr vi individuell terapi. Vi tilbyr terapi for utfordringer som angst, atferdsvansker, utbrenthet, stress, tvangstanker, traumer, sorg, depresjon, dårlig selvfølelse og har i tillegg et eget opplegg for behandling av rusavhengige og pårørende.

Vi bruker et spekter av behandlingsmetoder utfra hva hver terapeut har av kunnskap og hva som passer hver enkelt klient. Eksempel på behandlingsmetoder er kognitiv terapi, gestaltterapi, psykoterapi og eksponeringsterapi. 

Hvordan søker du?

Hvis rollen som daglig leder og deleier i Terapivakten høres interessant ut, sender du inn søknad og CV til admin@terapivakten.no. Dersom du har noen spørsmål kan du ringe oss på 64809092. Søknadsfristen er 19. april.

Vi gleder oss til å høre fra deg! 

Må du flytte for å jobbe for oss?

Som daglig leder kommer du til å arbeide mye hjemmefra, men du må regne med møter med samarbeidspartnere, terapeuter og ledergruppen. Derfor er det best hvis du bor i eller i nærheten av Oslo, Akershus eller Hedmark, slik at det blir lettere for ledergruppen å møtes.

 

Les i vår blogg

Hemmelighetene bak et lykkelig parforhold

Det kan være vanskelig å finne frem til hemmelighetene bak et lykkelig parforhold. Noen ganger føles det kanskje som om du og din utvalgte lever på to forskjellige planeter. Men da er det viktig å vite at alle forhold går gjennom oppturer og nedturer. Det som avgjør...